ارائه فرم پیش بینی فوتبال بصورت رایگان

ارائه فرم پیش بینی فوتبال بصورت رایگان

اگر در جریان اتفاقات پیش بینی ورزشی باشید حتما در گروه های تلگرامی و سایت های مختلف تبلیغ یک سری کانالها را دیده اید که مدعی ارائه فرمهای رایگان یا حتی فروش فرمهای وی آی پی به کاربران هستند و تبلیغات را بصورتی القا میکنند که با پیروی از آنها میتوان به موفقیت تضمینی دست پیدا کرد. ما در این مقاله بر آن شدیم که با بررسی این موضوع ادعای این دست کانالها را مورد بررسی قرار دهیم تا شاید به روند تصمیم گیری شما عزیزان کمکی کرده باشیم.

منابع سایتهای ارائه دهنده ی فرم پیش بینی
همانطور که میدانید سایتها و اپلیکیشنهای خارجی زیادی در سالهای اخیر در زمینه پیش بینی بوجود آمده اند و با یک سرچ ساده در مارکت های برنامه میتوان حجم زیادی ازین برنامه ها را پیدا کرد. اکثر این برنامه ها و سایتها روزانه تعدادی بازی از لیگهای مختلف را پیش بینی میکنند و به عنوان پیشنهاد روزانه به شما ارائه میدهند.
اما فکر میکنید گردانندگان این سایتها اطلاعات خود را از منابع خاصی دریافت میکنند که مردم عادی توان دسترسی به آنها را ندارند؟
خیر این سایتها هیچ برتری از لحاظ اطلاعاتی و دسترسی به منابع نسبت به شما ندارند و همچون بقیه کاربران از سوابق گذشته تیمها از جمله بازیهای مقابل دو تیم، نتایج چند بازی اخیر، تعداد گل زده و گل خورده و … بدست میآورند و خیلی کار پیچیده و خارق العاده انجام نداده اند و در اکثر مواقع حتی پنجاه درصد از بازیهای ارائه شده آنها برنده نمیشود، پس شما نمیتوانید بطور قطع تمام سرمایه خود را صرف پیش بینیهای یک منبع ناشناخته کنید بلکه میتوانید با انتخاب یک یا دو مورد از انها و بررسی های مجدد توسط خود اقدام به انتخاب بازی کنید.

به کدام سایت پیشنهاد دهنده فرم بازی میتوان اعتماد کرد؟
انتخاب منبع مناسب برای ارائه پیشنهاد بازی از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که شما میخواهید سرمایه خود را در معرض ریسک قرار دهید و با راهنمایی این‌سایتا شرط بندی کنید.
۱.مهمترین مطلبی را که باید رعایت کرد بررسی سوابق بازیهای یک ماه اخیر است. شما خیلی ساده میتوانید با استفاده از تاریخچه این سایتها میزان موفقیت و بازدهی انها را بررسی کنید و اگر بیش از هفتاد درصد این بازیها درست پیش بینی شده بود میتوان روی آن حساب کرد.
۲. مورد بعدی اینکه فورا از پیشنهادهای سایت استفاده نکنید بلکه چند روز پیشنهادهای آن را زیر نظر بگیرید و اگر قابل قبول بود اقدام کنید.
۳. مشاهده شده که بسیاری از سایتها و مخصوصا کانالهای تلگرامی بازیهای باخت شده گذشته خود را حذف میکنند تا میزان درصد برد خود را بالا نشان دهند پس اگر چند روز پیشنهادهای آنها رو ثبت و بررسی کنید دچار این فریب نخواهید شد.
۴.مقدار ضریب بازیهای ارائه شده: بعضی از این منابع برای بالا رفتن آمار برد خود سعی به انتخاب پیشنهادهایی با ضریب خیلی کم میزنند و مسلما این کار خیلی بزرگی نیس که پیشنهاد برد بازی با ضریب مثلا ۱.۲ داد پس دقت کنید ضریبهایی دارای ارزش است که حداقل بالای ۱.۴ باشد.

فرم پیش بینی رایگان یا تبانی؟

قبلا در مقاله مربوط به تبانی به طور جامعه بررسی کردیم که عده ای در خارج از کشور با نفوذ ورزشی و مالی که دارند بر تعیین یک سری نتایج تسلط دارند. این مسابقات ورزشی عموما مربوط به لیگهای نامعتبر و دسته های پایین تر اتفاق میفتاد. این گونه موارد اکثرا با ارائه فرم‌نتیجه دقیق بازی کار میکنند چون که ضریب بسیار بالا و بعضا دو رقمی دارد. اما کلا دسترسی به منابع معتبر ارائه کننده این فرمها سخت است و به خاطر قیمتای بالای این فرمها نمیتوان به کسی اعتماد کرد. مضحک تر از همه اینها نمونه وطنی این تبانی ها توسط تیم صبای قم در لیگ دست دو سالهای گذشته بود که در بازیهای پایانی خود از هر تیمی حداقل شش گل دریافت میکردند و یا تعداد کرنرها رو به بیش از بیست کرنر رسانده بودند، بعدها مشخص شد که بازیکنان تیم روی باخت سنگین خود تبانی کرده اند.
در پایان پیشنهاد ما استفاده از منابع رایگان با تحلیل و بررسی های گفته شده است چون متاسفانه کلاهبرداری در همه سطوح به یک شغل تبدیل شده و عده ای با فریب مردم فرم تبانی میفروشند که هیچ وقت هم به واقعیت نمیانجامد.

3 پاسخ
  1. فرامرز
    فرامرز says:

    قبلا یه کانال تلگرامی برای فرم فوتبال داده بودین الان فعالیت نداره ممکنه یه آدرس تلگرامی برامون بذارید ممنون 👌

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *